Avatar billede webnord Praktikant
30. oktober 2004 - 17:14 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Norton vs sp2

Hejsa

Har installeret service Pack 2, er der så nogen grund til at have Norton firewall kørende ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
30. oktober 2004 - 17:16 #1
Selvom der er sket store fremskridt med firewall'en fra sp1 til sp2, har den stadig nogle mangler. Og jeg vil derfor mene det er en god ide stadig at beholde din Norton Firewall.
Avatar billede overloaded Mester
30. oktober 2004 - 17:36 #2
Avatar billede overloaded Mester
30. oktober 2004 - 17:36 #3
Den er intet værd.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
30. oktober 2004 - 17:37 #4
Jep, din Norton er meget bedre end SP2 firewall. Behold den endelig ;)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
30. oktober 2004 - 17:49 #5
Mange bruger har lidt problemer med firewalls der spørger, om det ene eller andet program, må få adgang ind og ud af maskinen. Det kan også være svært at gennemskue, og temmelig irriterende, vil mange sikkert mene, og mange vil måske af disse årsager, vælge at droppe en firewall. Andre ved måske slet ikke hvad det er. Microsoft har så sikkert valgt at smide en firewall med SP2, der er aktiveret med det samme, for at undgå spredning af orme
Avatar billede webnord Praktikant
31. oktober 2004 - 00:27 #6
Takker
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
31. oktober 2004 - 00:30 #7
Tak for point :)
Avatar billede overloaded Mester
31. oktober 2004 - 01:24 #8
Tak for point
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
31. oktober 2004 - 01:49 #9
Takker for point!