Avatar billede neander Nybegynder
28. oktober 2004 - 13:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skype støjer ret meget

Når jeg bruger skype er der vildt meget støj på linjen... det hakker også ind i mellem. Men det er ikke hakkeriet der er værst - det er værre at der er meget støj ligesom en susen som konstant er der.

Er her nogen, som kan sige hvad der kan være galt?

Jeg benytter Win98, download: 2048, upload: 128, bruger headset...
Avatar billede milter Ekspert
28. oktober 2004 - 19:46 #1
Prøv at åbne Skype. Vælg så "File > Options > Hand/headsets > Windows default device"

Det virker i hvert fald hos mig, men det kræver selvfølgeligt, at dine lydenheder virker rigtigt.

Prøv evt. at kigge på din windows mixer, og hvis "Microphone er slået til i "Afspilning", så prøv at slå den fra.
Avatar billede neander Nybegynder
31. oktober 2004 - 12:42 #2
det hjalp ikke...
Avatar billede talrinys Nybegynder
31. oktober 2004 - 12:45 #3
Skype er dårligt til online tale hvis du spørger mig, brug Teamspeak eller noget andet.
Avatar billede milter Ekspert
31. oktober 2004 - 13:54 #4
Jeg kan kun sige, at min Skype virker perfekt, ingen støj overhovedet, og lydkvaliteten er som på en almindelig telefon.

Har du den seneste version?
Avatar billede neander Nybegynder
08. november 2004 - 11:30 #5
jepz, jeg har den nyeste version... jeg lukker.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
25. november 2004 - 13:21 #6
bruger skype, men din microfon-boost skal nok være slået fra :-)