Avatar billede Hitman Praktikant
26. oktober 2004 - 11:15 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Logge på MSN uden at have det installeret?

Hejsa eksperter :O)

Nogen der ved om det er muligt at logge på MSN online...altså UDEN at man har det installeret???

På forhånd tak :O)

Mvh
Allan Sørensen
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2004 - 11:16 #1
ja ;)
webmessenger.msn.com
Avatar billede extreme84 Nybegynder
26. oktober 2004 - 11:17 #2
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2004 - 11:18 #3
Den har alle de funktioner som den almindelige version har, og det fungere faktisk ret godt, men er lidt langsomt i forhold til den ægte vare.
Men hvad kan forlange ;-)
Tillader mig lige at lægge et svar..
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2004 - 11:20 #4
Jeg har oplevet flere gange, at eMessenger, som extreme84 henviser til, faktisk bare sån går død, kan ikke logge på, kan ikke skifte brugernavn o. lign.
Men det er ved at være længe siden jeg har brugt det.
Det kan godt være at det er blevet bedre. Jeg foretrækker nu den officielle, som jeg syntes er bedst.
Avatar billede Hitman Praktikant
26. oktober 2004 - 11:28 #5
Kanon...takker for de hurtige svar :O)

Mvh
xxxHitmanxxx