Avatar billede geforce3 Praktikant
25. oktober 2004 - 21:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Norten personal fw 2003 blokerer adgang

Hej. Har lige installeret det. Men nu kan jeg ikke længere spille et online spil. Det er http://wsa.level7.ro og jeg kan sagtens logge ind, men når den kommer til der hvor den loader, går den bare i stå. Det virker fint nok hvis man i joblisten stopper alt der har noget med den at gøre. Men det er jo ikke helt meningen. Ved ikke hvad jeg skal gøre for at få den til at virke? Synes jeg har prøvet lidt af hvert efterhånden...
Avatar billede trekkies Juniormester
25. oktober 2004 - 22:05 #1
Du kan prøve at undersøge din Engelsk: "Productivity Control" Dansk: "Forældrestyring", fjern flueben ud fra "Hasardspil" og "Underholdning/Spil", se om det virker.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
25. oktober 2004 - 22:08 #2
Du kan prøve at sætte Norton til at vise alle alarmer, og så kan du jo give ip adressen permanent tilladelse i Norton
Avatar billede geforce3 Praktikant
25. oktober 2004 - 22:09 #3
Hvor siger du jeg finder det henne?
Avatar billede geforce3 Praktikant
25. oktober 2004 - 22:38 #4
lukker bare...
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
25. oktober 2004 - 22:52 #5
Hvis du har løst problemet, vil vi da gerne vide hvordan. Det kan måske hjælpe andre med samme problem
Avatar billede geforce3 Praktikant
25. oktober 2004 - 22:53 #6
det har jeg ikke:p
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
25. oktober 2004 - 23:38 #7
Nu har du jo givet mig point, så jeg vil da gerne prøve og hjælpe med at løse problemet