Avatar billede coldasice Nybegynder
25. oktober 2004 - 09:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lag i spil pga. panda-antivirus/firewall

Efter installation af panda antivirus og firewall, oplevet jeg lag problemer i spil...
Kan man ændre noget i opsætningen ?
Det er Panda Antivirus Platinium 7.0
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
25. oktober 2004 - 12:09 #1
Panda plejer ikke at sløve. Jeg mener at Pandas firewall er en variant af Sygate, og den kan godt sløve lidt. Jeg tror ikke at du kan gøre noget, ved at ændre indstillinger. Hvis du har Windows firewall, kunne du bruge den, istedet for Panda, når du gamer
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
29. oktober 2004 - 20:19 #2
har du stdig probs ?
Avatar billede coldasice Nybegynder
23. november 2004 - 13:24 #3
nope... Det var selve panda der var problemet