Avatar billede fieklokke Nybegynder
18. oktober 2004 - 16:55 Der er 1 løsning

Afbrudt opdateringer !

Når jeg kører Live update fra Norton på min komputer står der følgende som status:
Norton antivirus-virusdifinitioner har en afbrudt opdatering.
Årsag:dette product forhindrede at Live update opdaterede det.
Når jeg går ind under logfremviser skriver den kunne ikke skanne fejl 30190005 som henviser til engelsksproget side som ikke er min stærke side.På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede fieklokke Nybegynder
29. januar 2005 - 11:57 #1
Efter formatering efter virus alt OK-spørgsmål afsluttet