Avatar billede prontolu Nybegynder
16. oktober 2004 - 01:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bedste gratis firewall?

Hej!
Jeg har fået at vide at en AGV firewall skulle være optimal - og gratis ikke mindst. Samtidig en gratis fra www.cygate (men jeg kan ikke finde den?).
Kan nogle evt. rådgive mht. en god gratis firewall (og hvor den kan hentes).
Jeg skal snart have adsl. På forhånd tak.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
16. oktober 2004 - 01:28 #1
AVG er ikke kendt for at lave firewalls, men tilgængæld et rigtigt godt gratis antivirus. Mon ikke det er Sygate firewall du tænker på http://smb.sygate.com/products/spf_standard.htm Det er efter min mening den bedste gratis firewall
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
16. oktober 2004 - 01:34 #2
AVG gratis antivirus kan du hente her http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/16/lng/us/tpl/v5. Du skal registrere med din E-mail adresse. Det skal bare installeres, opdateres, og sættes til at hente opdateringer automatisk, så kører det :)
Avatar billede a1a1 Novice
16. oktober 2004 - 12:48 #3
Avatar billede prontolu Nybegynder
17. oktober 2004 - 16:19 #4
TAkker! går videre med det!
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
21. oktober 2004 - 18:29 #5
Velbekomme, og tak for point :)