Avatar billede markebbesen Nybegynder
14. oktober 2004 - 17:14 Der er 3 kommentarer

problemer med SKYPE

Hey håber at du kan hjælpe.
jeg har skype, men jeg kan ikke finde ud af det. jeg har sat 10 € ind på min skypekonto men jeg kan stadig ikke bruge den. Jeg har også købt en telefon til det.
Håber at du kan hjælpe...... på forhånd tak.
mvh. Mark Ebbesen.

P.S. min profil er: markebbesen
Avatar billede milter Ekspert
15. oktober 2004 - 00:19 #1
Hvilket styresystem har du, og hvilken telefon har du købt?

Det skulle ikke være nødvendigt at købe seperat telefon til Skype. Alt følger med, hvis du har gjort det rigtigt.

Har du fået en mail fra Skype om, at de har modtaget din indbetaling?
Avatar billede kodak Mester
09. august 2005 - 17:17 #2
Kan du overhovedet bruge din skype telefon???
Der er problemer med det skype program der skal bruges i computeren da det er en ældre verision af skype og den prøver selv heletiden at opdatere sig selv.
Avatar billede icedox Nybegynder
20. december 2006 - 16:28 #3
Hej, jeg har de samme problemer med skype.  Jeg beder så om at få tilsendt kodeordet, men jeg får ingen mail fra dem ???  Ja, jeg har også nogle EURO hos dem, både via kort og konto, men det tegner ikke godt !!