Avatar billede anders_lun Nybegynder
14. oktober 2004 - 09:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

filer fra msn messenger

jeg har et lille problem! For nogen dage siden, fik jeg påbegyndt en hentning af en fil, efter nogle timer anullerede min ven som sendte filen... Tænkte på at denne fil må da ligge et eller andet sjovt sted som en temp fil eller lign?
Nogen der kan stigen til dette i win xp? Eller andre hint så jeg kan finde den?
Avatar billede anhansen Nybegynder
14. oktober 2004 - 09:42 #1
Du har en mappe der hedder "modtagne filer" i "mine dokumenter" der plejer den at gemme som standard.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. oktober 2004 - 09:43 #2
hvis filen ikke er færdig overført, kan du nok ikke bruge den, desuden tror jeg at msn sletter sine temp filer, for ikke at rode for meget på harddisken!
Avatar billede fastpoint Nybegynder
30. oktober 2004 - 21:45 #3
MSN sletter afbrudte filer af sig selv eftersom den ikke har en folder til midlertidige filer... MSN har ikke brug for sådan en mappe. Eller jo hvis msn skal updateres men så bruger den windows temp folder!