Avatar billede sgweb Nybegynder
07. oktober 2004 - 20:55 Der er 5 kommentarer

MSN gennem en besværlig udbyder..

Hejsa Eksperter :)

Jeg står i den situation at jeg er ved at flytte :) (WEE)

Jeg er flyttet ind og venter på ADSL, imellemtiden bruger jeg min Nokia 5140 med CBB kort i, som modem. Problemmet er bare at Sonofon (Som CBB er Service provider for) har lukket for alt der har med MSN at gøre så jeg kan ikke bruge MSN messenger..! Jeg ved virkelig ikke hvad jeg kan gøre for at komme på.. Jeg har prøvet Trilian det virker ikke. Jeg er HELT sikker på det er Sonofon da jeg har prævet med TDC Gprs uden problemer (Men det koster mere, hehe) Så altså findes der en mulighed så jeg kan omgå det klamme pis som sonofon har sat på? Beskriv venligst jeres svar meget grundigt, da jeg somregel godt kan lide at få det skåret ud i PAP :P

Computeren er en Dell Latitude C640 med Windows XP mobilen er Nokia 5140 med CBB
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. oktober 2004 - 09:48 #1
har du prøvet med webmessenger fra MSN
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. oktober 2004 - 09:49 #2
den virker ihvertfald de fleste steder selvom porten som MSN bruger er blokeret, du kan logge på her http://webmessenger.msn.com
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. oktober 2004 - 09:50 #3
svar
Avatar billede sgweb Nybegynder
09. oktober 2004 - 10:30 #4
Hejsa..

Jeg kan ikke bruge den, da de har spæret for alt MSN.. Det eneste jeg kan bruge er E-messenger, og det er forbindelsen for langsom til..
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. oktober 2004 - 10:35 #5
okay så har jeg ikke rigtig nogen løsning.