Avatar billede vallemanden Nybegynder
29. september 2004 - 13:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sidste gang logget på

Hej

Jeg synes det ville være en rigtig god idé at man kunne se hvornår en 'med expert' sidst har været logget på experten.dk, derved ville det også blive nemmere at måske slette eller lukke spørgsmål som har stået åbne i over 3 år. Måske man så skulle indføre en regl om hvis man ikke har været online i 1-2 år så bliver ens profil slettet.
Avatar billede snowball Novice
29. september 2004 - 13:06 #1
Hvad skulle det hjælpe at slette en profil, og hvad skulle der i så fald ske med alle de indlæg brugeren har lavet her på siden!?

Desuden er det meget imod Ekspertens "ånd" at slette noget som helst.
Avatar billede ellebaek Nybegynder
29. september 2004 - 18:33 #2
og samtidig kan det få brugere til at spamme spørgsmål for at få at vide hvorfor de ikke har fået hjælp i deres eget, selvom brugeren stadig opholder sig på eksperten.
Har oplevet dette flere gange, men kunne forestille mig at det ville blive værre hvis man kan se hvornår en bruger har været på..

Derfor synes jeg det ville være en dårlig ide at man skulle kunne se hvornår en bruger sidst har været på.
Avatar billede vallemanden Nybegynder
29. september 2004 - 18:59 #3
ok, det var også bare en tanke til den diskution der har været igang de sidste dage
Avatar billede vallemanden Nybegynder
04. oktober 2004 - 01:12 #4
Er der ikke flere der vil komme med kommentare??
Avatar billede roenving Novice
04. oktober 2004 - 01:16 #5
Avatar billede vallemanden Nybegynder
04. oktober 2004 - 01:19 #6
øhh??
Avatar billede vallemanden Nybegynder
10. oktober 2004 - 16:40 #7
nå det er vel ved at være på tide at lukke
Avatar billede ellebaek Nybegynder
10. oktober 2004 - 18:17 #8
tja.. Her sker vidst ikke så meget mere..

Men spørgsmål om E er gratis, så du acceptere bare dit eget svar :-)