Avatar billede mahp Nybegynder
27. september 2004 - 20:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ala msn plus program ?

Hej....

jeg har slettet det kendte msn plus som jo er fyldt med snavs og syntes det er lidt uoverskuligt man ikke kan ændre brugernes mailadresse til et bruger´navn.

Jeg vil lige høre om der findes et program, der går det muligt for mig at ændre navn på dem der findes på min liste så der fc kan hedde: Julemanden i stedet for asdsad@hotmail.com
Avatar billede kenp Novice
27. september 2004 - 20:56 #1
Avatar billede mahp Nybegynder
27. september 2004 - 20:57 #2
kender det program :D findes der ikke andet ?
Avatar billede kenp Novice
27. september 2004 - 21:03 #3
Avatar billede kenp Novice
27. september 2004 - 21:04 #4
ups forkert link finder lig et andet ;)
Avatar billede mahp Nybegynder
27. september 2004 - 21:14 #5
bare glem det, jeg bruger trillian. smidlige et svar
Avatar billede kenp Novice
27. september 2004 - 21:27 #6
.
Avatar billede mahp Nybegynder
27. september 2004 - 21:53 #7
findes der ikke et eller andet program, der kan arbejde sammen med msn så man kan ændre brugernes navne ?
Avatar billede mahp Nybegynder
27. september 2004 - 22:18 #8
glem det, jeg kan jo bare åbne øjenene, så¨finder jeg det jeg søger i msn :D