Avatar billede dang Praktikant
19. september 2004 - 22:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Smilie pakke til MSN, kan det laves ?

Jeg har en række smilier som jeg gerne vil putte i en "smilie pakke" kan det laves så folk barew kan downloade pakken og installere ?
Avatar billede benneharli Juniormester
20. september 2004 - 01:07 #1
Du kan sagtens gemme alle dine smileys i en zip fil, der så lægger sig i MSN biblioteket når folk pakker den ud, men du kan ikke automatisk tilføje dem i MSN. Det skal folk selv gøre ved at klikke på "Mine humørikoner"...
Avatar billede dang Praktikant
20. september 2004 - 11:09 #2
nice, hvor finder jeg den mappe ?
Avatar billede benneharli Juniormester
20. september 2004 - 17:45 #3
Den skal du selv lave. Du kan f.eks. lave en mappe i C:\programmer\MSN Messenger der hedder smileys

Her gemmer du dine smileys.
Herefter zipper du dem, og vælger default mappe til udpakning.
Når folk så har pakket dem ud, kan de hente dem der når de vil tilføje smileys...
Avatar billede benneharli Juniormester
20. september 2004 - 17:45 #4
Det er vel egentlig et svar ;-)
Avatar billede dang Praktikant
21. september 2004 - 12:14 #5
Takker for hjælpen :P