Avatar billede jaybee Nybegynder
15. september 2004 - 21:22 Der er 6 kommentarer

Kan ikke udskrive modtagne wordfiler fra outlook

Det er underligt. Når jeg i outlook modtager wordfiler, kan jeg godt åbne dem. Trykker jeg så på "udskriv" vil programmet gemme wordfilen. Ikke udskrive. Prøver jeg at gemme og udskrive sker det samme. Programmet vil kun gemme. Nu læser jeg så, at den modtagne wordfil har ændret filtype: Filtypen er nu: Formatet Microsoft Document Imaging (*.mdi) - Vil jeg tage et print af en almindelig mail, uden en vedhæftet fil, sker nøjagtig det samme. Hvad er galt???- Jeg har ikke rørt programmet siden installering.
Avatar billede benneharli Juniormester
15. september 2004 - 21:25 #1
Det er et sikkerthedsfilter der skal rettes i registreringsdatabasen. vender lige tilbage når jeg har fundet det...
Avatar billede benneharli Juniormester
15. september 2004 - 21:30 #2
Prøv det her...

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Security

Her skal *.doc tilføjes
Avatar billede benneharli Juniormester
15. september 2004 - 21:30 #3
regedit åbnes i start - kør - regedit
Avatar billede hcma Novice
16. september 2004 - 16:21 #4
benneharli >>  må være til OutlookXP
Hvis det er Outlook2000  skal 10.0 ændres til 9.0
Kan ikke huske hvad nr. Outlook2003 har  (måske 11.0 ?)
Avatar billede benneharli Juniormester
16. september 2004 - 16:30 #5
ja det er tænkeligt

prøv forresten lige at køre denne her linie  i start - kør

regsvr32 inetcomm.dll
Avatar billede benneharli Juniormester
25. september 2004 - 22:55 #6
catbody >> outlook 2002 ;-)

jaybee >> Lukketid? ;-)