Avatar billede guni1946 Nybegynder
08. september 2004 - 13:56 Der er 2 kommentarer

Total afinstallering af Outlook 2002

Hej, jeg har et problem med Outlook 2002 og jeg tror den eneste løsning er at fjerne den og installere den påny. Det har jeg prøvet uden success ved anvendelse af tilføj/fjern programmer. Alle mine mails og indstillinger iøvrigt huskes åbenbart af Outook 2002 selvom jeg har afinstalleret den. Er der nogen der har et forslag til hvordan jeg får den total afinstalleret? Bemærk at jeg ikke er interesseret i at afinstallere hele Office 2002, men kun Outlook 2002.
Avatar billede mile Juniormester
09. september 2004 - 13:40 #1
Det tror jeg ikke du får held med. Men under documents and settings applicatio data - ligger der en masse om Office. Under local data ligger der noget mere om Outlook. Jeg vil tror at du skal fjerne alt dette, samt registrering nøgler vedr. Outlook i regedit. Men som sagt så tror jeg at det bliver noget snaller..
Avatar billede guni1946 Nybegynder
09. september 2004 - 14:24 #2
mile > ja det er jeg enig med dig i; jeg tror faktisk man er nnødt til at afinstallere hele Office pakken for at kunne geninstallere "rent" Outlook 2002.