Avatar billede wyxz Nybegynder
30. august 2004 - 22:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ntsvc32 popup

Min firewall "Zonealarm" popper op med denne besked:
"ntsvc32 is trying to access the internet"

Kan ikke lige finde noget der kan forklare mig hvad det er der forsøger at få adgang til internettet.

Nogen der kan hjælpe??

Lars E
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
30. august 2004 - 23:04 #1
Det kan være spyware, eller det kan være NVIDIA videokort. Det kan efter nogens mening være videokortet der også spionerer http://www.iamnotageek.com/a/128-p1.php . Prøv at finde filen, og se hvad det er for en bandit. Den skulle ikke have behov for at gå på nettet, så sig bare nej i Zonealarm.
Avatar billede wyxz Nybegynder
12. februar 2006 - 18:05 #2
lukker tråden