Avatar billede dct Nybegynder
29. august 2004 - 18:11 Der er 7 kommentarer

Msn messenger og Yahoo messenger?

Hej!!
Er der nogen der kender et program som måde køre Msn messenger og Yahoo messenger?
Jeg gider nemlig ikke downloade dem begge for de fylder så meget!!!
Og jeg ved godt at der er noget der hedder: "AOL" og "Messenger2" Men de har jo også ICQ og sådan nogle med...
Hvis der er en der kender en så skriv!

{{Dct}}

P.s Jeg giver 80 point for en der kan svare på mit spørgsmålet!
Avatar billede buddy45 Juniormester
29. august 2004 - 19:00 #1
Så kan du jo nøjes med at downloade Yahoo Messenger og så bruge Webmessenger.msn.com.
Avatar billede dct Nybegynder
29. august 2004 - 19:20 #2
Men jeg vil gerne have det på min computer
Avatar billede buddy45 Juniormester
29. august 2004 - 19:23 #3
Webmessenger kan du køre bare du har internetforbindelse.
Avatar billede dct Nybegynder
29. august 2004 - 19:25 #4
Jeg ved godt at jeg kan bruge den men er ikke meget for den...
Ellers tak
Avatar billede buddy45 Juniormester
29. august 2004 - 19:37 #5
Avatar billede pandekagehuset Nybegynder
31. august 2004 - 10:04 #6
Prøv Trillian! http://www.trillian.cc/trillian/download.html

Den kan køre begge dele + noget mere.
Avatar billede khrusjtjov Nybegynder
29. november 2004 - 16:37 #7
Gaim er et dejligt program. :D
Bruger det selv til ICQ og MSN, men den kan også bruges til Gadu-Gadu, Jabber, Yahoo og almindeligt iRC :D

Here you go, try it out :P
http://gaim.sf.net