Avatar billede Six Nybegynder
16. august 2004 - 13:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Favorit system.

Hej.

Jeg er tit stødt ind i spørgsmål, jeg finder interessant. Ville det ikke være en ide, hvis man kunne have sin egen personlige favorit liste over spørgsmål man har tilføjet til den?

Og det samme til artikler. Jeg mangler den ihvert fald.

Meninger søges :)
Avatar billede exp Juniormester
16. august 2004 - 13:05 #1
CTRL+D virker fint hos mig... :-)
Avatar billede Six Nybegynder
16. august 2004 - 13:41 #2
ja det er også fint, men... jeg er ikke tilfreds med at have hundredevis af bookmarks i min bookmark liste. Men ok. Smag og behag
Avatar billede ahave Nybegynder
16. august 2004 - 23:55 #3
Selvfølgelig kan man gemme dem som bookmarks, men jeg syntes faktisk det kunne være en god ide. Ulempen ville jo være, at bruger databasen ville blive endnu større end den er.  Men det ville være en lækker detalje, som os med oprydningstrang i vores bookmarks ville nyde godt af.
Avatar billede htmlkongen Novice
17. august 2004 - 14:58 #4
Ja god idé, synes jeg også.. :D Hvad er CTRL+D ?
Avatar billede exp Juniormester
17. august 2004 - 15:05 #5
CTRL+D = Bookmark
Avatar billede htmlkongen Novice
17. august 2004 - 17:26 #6
OK :D Men hvor kan man finde dem?
Avatar billede exp Juniormester
17. august 2004 - 17:28 #7
I din browser, vil jeg skyde på ?!?
Avatar billede c-holst Novice
18. august 2004 - 21:18 #8
i IE under foretrukne lige efter Filer rediger og vis *G* sorry for den
Avatar billede Six Nybegynder
05. september 2004 - 01:56 #9
lukker ;)