Avatar billede bruger2004 Nybegynder
14. august 2004 - 18:03 Der er 1 løsning

kan ikke få ISA 2004 Server til at optage en ip adresse

Hej

jeg ved ikke om nogen kan hjælpe mig, jeg har været ved at opdater min ISA 2000 Server til ISA 2004 men står nu med det problem at den ikke vil hente en IP-adresse automatisk, og jeg har fundet frem til at det helt sikkeret er software ISA 2004 server der gør det fordi jeg har formateret nogle gange og server optager ip'er godt nok lige indtil den isa 2004 bliver installeret.

håber der er en der kender svaret på dette.

Skal lige siges at der er galt på både det netkort til det interne og eksterne netværk
Avatar billede bruger2004 Nybegynder
15. august 2004 - 20:07 #1
jeg har fundet løsningen selv, så da ingen har svaret lukker jeg dette spm. og tager point selv.

til andre med dette problem kan jeg kun sige at de skal prøve at læste dette link:
http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/isa/2004/plan/isaondhcpserver.mspx
så er der den hjælp man behøver.