Avatar billede kalleferm Nybegynder
12. august 2004 - 13:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke installere Zonealarm

Jeg kan af uransagelige grunde ikke installere Zonealarm (den gratis udgave) på min computer. Jeg får hver gang en fejlmeddelelse når den skal til at installere efter registreringen.

Har forsøgt med flere forskellige versioner uden held.

Får følgende fejlmeddelses:

AppName: glb29.tmp    AppVer: 5.1.11.0    ModName: ntdll.dll
ModVer: 5.1.2600.1106    Offset: 0000031a

Nogen der har en idé om hvad det kan være?
Avatar billede magictouch Nybegynder
12. august 2004 - 13:55 #1
Hvis du ikke har Spybot, så prøv om det samme sker:  http://www.majorgeeks.com/download2471.html
For så kan det tyde på, at du har noget snavs der blokerer, for installation af sikkerhedsprogrammer
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
12. august 2004 - 15:03 #2
Jep, og prøv lige at tjekke at din gamle firewall er helt væk, om du har f,eks Messenger eller lignende kørende, Ja, i det hele taget, luk for alle programmer når du installerer den. Hiv stikket til internettet ud, hvis du også lukker dit antivirus...
Avatar billede kalleferm Nybegynder
13. august 2004 - 15:15 #3
Jeg kan godt installere Spybot - og maskinen er helt nyformateret.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
13. august 2004 - 15:27 #4
De nye zonealarm har mange problemer, du kan jo prøve Sygate i stedet for http://www.tucows.com/preview/213160.html
Avatar billede kalleferm Nybegynder
13. august 2004 - 15:43 #5
Nå, nu kunne jeg pludselig installere det...