Avatar billede looney_tunes Nybegynder
12. august 2004 - 11:04 Der er 10 kommentarer

Dungeon Siege -kan ikke spille Zonematch

Jeg kan kun spille Dungeon Siege hvis jeg slår min Zonealarm fra, hvilket jeg ikke er tryk ved, når jeg ellers oplever hvor meget der angriber mig. Er der nogen, der ved hvordan det ellers kan lade sig gøre at spille med en firewall kørende ( evt en anden firewall). Jeg kører WinXP Pro, TDC kabelmodem med en d-link 604 router.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
12. august 2004 - 15:13 #1
Jeg kender ikke spillet, men spørger Zonealarm om noget når vil spille?
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
12. august 2004 - 15:19 #2
Grundlæggende skal du vel prøve at give de samme tilladelser i Zonealarm, som du har givet i din router. Det funger ikke helt på samme måde i ZA, men det er vel bare at kigge lidt på porte osv. Btw, i ZA er der to indstillinger for internet adgang for programmer. Prøv at give spillet serverrettigheder her, Det vil sige, to grønne V´er...
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
12. august 2004 - 15:20 #3
I "internet zone"
Avatar billede looney_tunes Nybegynder
12. august 2004 - 15:52 #4
Nej der er adgang igennem Zonealarm med grønt V i begge kolonner - Zonealarm spørger ikke om noget ved opstart. Kender du en anden firewall, gratis??
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
12. august 2004 - 16:19 #5
Jep, og den er meget bedre, efter min mening. Jeg tror at dit problem er at de nye ZA har mange bugs. Mange har probs. http://smb.sygate.com/download_buy.htm
Avatar billede looney_tunes Nybegynder
15. august 2004 - 08:13 #6
Har nu endelig fået installeret Sygate og det virker fint. Hvis du vil have point, så læg et svar!!
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
15. august 2004 - 10:04 #7
Jamen så gør jeg det, godt det virker :-)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
16. august 2004 - 19:27 #8
Hvis du stadig er her, så læste jeg lige at den gratis Zonealarm faktisk er uegnet til spillebrug.
Avatar billede looney_tunes Nybegynder
17. august 2004 - 09:26 #9
Det vil jeg gerne tro, selv om vi dog har kunnet spille Diablo på den. Zygate virker fint nok - Tak for hjælpen
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
17. august 2004 - 10:23 #10
Velbekomme:-)

Btw, har lagt svar;-)