Avatar billede bravida Nybegynder
04. august 2004 - 19:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Program til chat

Håber min forespørgsel er lovligt.
Når man er på en chat, findes der så et program til at se IP nummer med den som man chatter med. Mange skifter nike name hele tiden, kunne være dejlig og se om det var fra samme Pcer der blev chattet.
Avatar billede bravida Nybegynder
05. august 2004 - 10:57 #1
:)
Avatar billede fogsgaard Nybegynder
16. marts 2005 - 00:19 #2
Jeg ville tro at det ens IP nr. er beskyttet for at sikre anonymitet. Det kan godt ske at der findes sådan et program men jeg vil tro at det vil være ulovlig at tage i brug. På den chat jeg bruger vil det være ulovlig.