Avatar billede guni1946 Nybegynder
02. august 2004 - 03:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Afspil alle virker ikke

Når jeg er inde i min mappe med musik og gerne vil afspille alle eller markerede virker det ikke når jeg klikker på: Afspil alle eller Afspil markerede. Det har virket førhen, jeg ved ikke hvad der er sket.
Avatar billede kox Nybegynder
02. august 2004 - 14:51 #1
hvilket program bruger du til at afspille musik?
Avatar billede guni1946 Nybegynder
02. august 2004 - 16:34 #2
kox >> Windows Media Player den sidste version. Jeg kan godt markere filerne og trykke på genvejstasten og vælge afspil på genvejstasten. Det virker godt nok. Men valget i venstre side "Afspil alle" eller hvis jeg markere nogle musikfiler, valget "Afspil markerede" virker ikke. Det der sker er at timeglasset kommer, sår der lidt og så bal forbi OG DET IRRITERER MIG GRUSOM, så hvis du har en løsning vil jeg meget gerne høre om den (- en løsning der går ud på at geninstallere Windows (-:
Avatar billede kox Nybegynder
02. august 2004 - 17:07 #3
jep jeg var godt nok også træt af windows mediaplayer. en løsning er at installere apples musikafspilningsvidunder, det er gratis og fås også til win xp ovenikøbet på dansk. kan hentes her: http://www.apple.com/dk/itunes/download/
den ser for det første rigtigt smart ud, jeg er som pc bruger ihvertfald misundelig på applerne hvad angår design.
itunes er utroligt nem at bruge (især i forhold til wmp som ikke just virker logisk i min lille verden) selv min kæreste kan let bruge det:-). efter installation importerer du bare dine musikfiler til itunes komplet med titel, kunstner og cd-navn. når du skal have en ny cd over på comp importeres den også nemt. (selvfølgelig komplet incl titel kunstner osv)
du kan meget nemt lave egne playlists, brænde til cd osv.
du kan søge på genrer, titler, kunstner album osv.
itunes laver en 'hitliste' over dine 25 mest spillede titler, du kan lave favorit liste
lækkerier!
Avatar billede cp1 Nybegynder
02. august 2004 - 17:14 #4
om någet af dette ka hjælpe ved jeg ikke,men tag et kig ;)
Delete/Repair the Windows Media Player Library  , http://www.tweakxp.com/display.aspx?id=709
Restoring Media Player , http://www.tweakxp.com/display.aspx?id=1371
Avatar billede guni1946 Nybegynder
02. august 2004 - 18:50 #5
kox & cp1 >> jeg vil prøve jeres råd af og vender tilbage med et svar i løbet an en dags tid eller to.
Avatar billede guni1946 Nybegynder
04. august 2004 - 18:01 #6
kox & cp1 >> tak for jeres råd, men der var ikke noget der hjalp. Jeg dumpede en imagefil tilbage på C-drevet og det løste problemet. Men tak for budene.
Avatar billede kox Nybegynder
04. august 2004 - 21:35 #7
altså jeg vil nu nok mene at mit råd ville hjælpe da itunes imo er wmp overlegen ;)
Avatar billede guni1946 Nybegynder
05. august 2004 - 04:25 #8
kox >> ja, itunes er et meget interessant alternativ til Windows Media Player, helt sikkert.