Avatar billede h_s Forsker
30. juli 2004 - 18:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vedhæft filer

Jeg har stilllet spørgsmål på eksperten, hvor det har været meget svært at forklare problemet. Ofte er det, efter der er blevet spurgt og svaret frem og tilbage, endt med at man har sendt et eksempel via mail til løreren af spørgmålet. Det er selvfølgelig ok, men lidt af meningen med eksperten.dk forsvinder, idet andre nu har svært ved at se hvad der er blevet resultatet.
Derfor foreslår jeg at man får mulighed for at uploade en fil, sådan man kan sende resultatet lidt frem og tilbage. Det kunne laves sådan, at man kun kan have en fil på hvert spørgsmål ad gangen. Hvis man ønsker at uploade en ny version forsvinder den gamle (Dog med en advarsel). Når et spørgsmål er afsluttet kan der IKKE uploades nye versioner - Dette for ikke at slette resultatet og dermed saboterer spørgsmålet. Der kunne også sættes et max på filstørrelsen.

Jeg har oplevet at det vil være rart at kunne på bl.a. Word, Excel og Access. Der findes sikkert andre kategorier, hvor det vil være smart!

Er der andre der har haft denne tanke?

På forhånd tak!
Avatar billede hcma Novice
30. juli 2004 - 18:41 #1
der er nok mange, som har haft samme tanke og har efterlyst denne funktion. det har været oppe at vende indtil flere gange i de 1 3/4 år, jeg har deltaget. Jeg håber (men tror ikke) det bliver en mulighed i den nærmeste fremtid.
Indtil det kan lade sig gøre, er der heldigvis nogle (også mig, sagde katten) som er villig til at uploade ting og sager på egne hjemmesider, hvor alle trådens deltagere så får mulighed for at "se med".
Avatar billede melange Nybegynder
30. juli 2004 - 19:28 #2
Jeg kan kun være enig med catbody. Filer er *meget* krævende for serveren, og skulle E få en masse båndbrede/ydeevne tilovers er der andre funktioner jeg heller ser tages i brug. Fx ville det være rart hvis spørgsmålene kunne deles op i "besvarede" og "ikke besvarede" - ligesom i gamle dage (men det sker nok ikke).

Anyway - som alternativ til eksperten kunne du jo upload dine filer på upit.dk - det fungerer fremragende :)
Avatar billede h_s Forsker
31. juli 2004 - 15:43 #3
Tak for det, nu ved jeg det og behøver ikke at tænke på det mere :-)