Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. juli 2004 - 01:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

En ønskeliste (ting der er på vej) som hos www.solutions2all.dk

Sådan én vil jeg også ha': http://www.solutions2all.dk/site_wishlist.asp

:-)
Avatar billede Kengun Praktikant
29. juli 2004 - 02:33 #1
vel, først skal vel admin starte på sin 35 punkt lange to-do liste før vi giver han en ny liste *lol* ;) (ref: http://www.eksperten.dk/spm/524304 - Kommentar: nikolajdu - 29/07-2004 02:14:27)
Avatar billede freehelp Praktikant
29. juli 2004 - 08:38 #2
Det er fint nok med gode forslag med diverse brugere - men det er jo som at slå i en dyne!
Vi kan komme med nok så mange forslag - men når ikke han implentere løsninger på den "gamle" todo liste - ja så tvivler jeg på de nye bliver efektiveret :-)

Var selv tidligere oppe på dupperne omkring forslag og tråde hvor jeg brokkede mig over manglende tiltag fra admin - man har totalt opgivet den mand!

Utallige tråde har været opretter med brok over karma featuren - og tråde om forslag til ændringer - men ikke en gang har kongen vist sit ansigt. Så et eller andet sted synes jeg det er dumt at blive ved med at oprette disse spørgsmål :-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. juli 2004 - 14:42 #3
freehelp - det er da værrer end at slå i en dyne, med tiden bliver du da stærkere af at slå i en dyne, her bliver man bare mere og mere tja hva skal man kalde det, træt af eksperten ;)
Avatar billede freehelp Praktikant
01. januar 2005 - 18:08 #4
Halloo
Avatar billede thesurfer Nybegynder
01. januar 2005 - 18:57 #5
heh :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. april 2005 - 14:25 #6
Hvor langt er forslaget kommer..? Får vi listen, eller skal vi blive ved, med at oprette de samme spm/forslag/fejlmeldinger..?
Avatar billede Kengun Praktikant
25. april 2005 - 08:19 #7
Jeg er desværre enig med hva Triple-x skriver; jeg er ved at blive træt af eksperten :(
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. april 2005 - 07:53 #8
jeg tror det er lige on hjørnet ;-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
06. februar 2008 - 19:56 #9
Jeg tror ikke at der sker så meget her.. :-)

Lukker..