Avatar billede janemil Nybegynder
13. juli 2004 - 13:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Popstopper problemer på hjemmeside

Jeg har lavet en side som jeg plejer - den er til et større firma som har mange besøgende og et omfattende helpdesk system.
Jeg kan se på deres tilbagemeldinger at temmelig mange ikke kan se de 2 popups jeg har lavet.
Standard popups - brugeren trykker og der kommer en popup med en ekstra besked.

Findes der ikke en programmeringsguide til hvordan man kan lave popups alle kan se?

Jeg høre meget gerne om hvordan problemer med norton anti virus / firewall håndteres da mange giver det som grund.
Avatar billede joryje Nybegynder
14. juli 2004 - 09:39 #1
Så vidt jeg ved blokerer NIS ikke pop op-reklamer, men bannere.
Avatar billede janemil Nybegynder
26. juli 2004 - 16:50 #2
.
Avatar billede bumble Praktikant
24. august 2004 - 02:57 #3
Selvfølgelig findes der ikke en måde at lave popups alle får, alverdens firmaer bruger mange timer på at udvikle deres popupkilllers så der ikke kommer en eneste popop, da vi brugere generelt HADER dem.
Jeg får godt nok nogen der beder mig opdatere min windows på en eller anden syg side der hedder ALT andet end microsoft.com så det er måske muligt, men jeg progger ikke så ved ikke hvordan.
Men til sagen, da du ikke har fortalt noget om hvad din side osv. hedder, kan jeg ikke gøre den helt idiot-sikker. Men det er også rimelig simpelt når man kender fremgangsmåden så det går forhåbentlig nok.
http://www.eksperten.dk/spm/532276 der har jeg smidt et svar til en gut, det svar du leder efter er ca det samme. Men det kræver at 'clienten' går ind og ændrer i sin opsætning af norton, du kan ikke fixe det serverside.