Avatar billede -frozen- Nybegynder
08. juli 2004 - 01:10 Der er 1 kommentar

Webcam optaget ?

Jeg har nogle problemmer med mit webcam. Problemmet er at når jeg f.eks går ind i windows movie maker, og så ind under webcam, skriver den at mit webcam er optaget!?!

Det samme sker over msn messenger hvor den skriver :
Samtalen kan ikke startes, da kameraet enten er optaget eller ikke er tilsluttet. Kontroller, at kameraet er tilgængeligt, og prøv igen.

På grund af tekniske problemer kan du ikke foretage en webcamsamtale på nuværende tidspunkt. Prøv igen senere.

Det har virker før... men pludselig virker det ikk..

Håber i kan hjælpe...
Avatar billede jpvj Nybegynder
08. juli 2004 - 01:11 #1
Hvad har det med en database at gøre?

(Hint: Se kategori)