Avatar billede hapsdude Nybegynder
01. juli 2004 - 10:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HiJackThis log

Sidste gang jeg trykkede ctrl-alt-del så jeg at der var 45 running processes... normalt er der vidst kun nogen-og-30...? så jeg tænkte at jeg vile tage og prøve at køre hijackthis og så se om der var nogen herinde der ku' hjælpe mig - hvis altså der er noget galt?

Så her har I loggen :)

Logfile of HijackThis v1.98.0

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgcc32.exe
C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
C:\Programmer\Netropa\Multimedia Keyboard\MMKeybd.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 5\DataLayer.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Nokia\NCLTools\NclTray.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Creative\Shared Files\CAMTRAY.EXE
C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\Documents and Settings\Jonas\Skrivebord\framxpro\FreeRAM XP Pro 1.40.exe
C:\Programmer\Creative\Shared Files\Media Sniffer\MtdAcq.EXE
C:\Programmer\Netropa\Multimedia Keyboard\TrayMon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Nokia\Services\ServiceLayer.exe
C:\Programmer\Netropa\Onscreen Display\OSD.exe
C:\Programmer\Netropa\Multimedia Keyboard\nhksrv.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgserv.exe
C:\WINDOWS\System32\CTSvcCDA.EXE
C:\Programmer\Promise\FastTrak\FtrakSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\WINDOWS\System32\MsPMSPSv.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\WINDOWS\System32\wbem\wmiapsrv.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Mass Downloader\massdown.exe
C:\Documents and Settings\Jonas\Dokumenter\Modtagne filer\hijackthis\HijackThis.exe

O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O2 - BHO: IECatcher Class - {B930BA63-9E5A-11D3-A288-0000E80E2EDE} - C:\Programmer\Mass Downloader\MDHELPER.DLL
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgcc32.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [MULTIMEDIA KEYBOARD] C:\Programmer\Netropa\Multimedia Keyboard\MMKeybd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Ad-aware] "C:\Programmer\Lavasoft\Ad-aware 6\Ad-aware.exe" +c
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DataLayer] C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 5\DataLayer.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Nokia Tray Application] C:\Programmer\Fælles filer\Nokia\NCLTools\NclTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Creative WebCam Tray] C:\Programmer\Creative\Shared Files\CAMTRAY.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] "C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [FreeRAM XP] "C:\Documents and Settings\Jonas\Skrivebord\framxpro\FreeRAM XP Pro 1.40.exe" -win
O4 - HKCU\..\Run: [MtdAcq] C:\Programmer\Creative\Shared Files\Media Sniffer\MtdAcq.EXE /s
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LDMConf.exe
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: + &Mass Downloader: download this file - C:\Programmer\Mass Downloader\Add_Url.htm
O8 - Extra context menu item: + Mass Downloader: download &All files - C:\Programmer\Mass Downloader\Add_All.htm
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Download all by Net Transport - C:\Programmer\Xi\NetTransport 2\NTAddList.html
O8 - Extra context menu item: Download by Net Transport - C:\Programmer\Xi\NetTransport 2\NTAddLink.html
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra button: Mass Downloader - {0FD01980-CCCB-11D3-80D4-0000E80E2EDE} - C:\Programmer\Mass Downloader\massdown.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Mass Downloader - {0FD01980-CCCB-11D3-80D4-0000E80E2EDE} - C:\Programmer\Mass Downloader\massdown.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {00B71CFB-6864-4346-A978-C0A14556272C} (Checkers Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/msgrchkr.cab28177.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab28177.cab
O16 - DPF: {C2FCEF52-ACE9-11D3-BEBD-00105AA9B6AE} (Symantec RuFSI Registry Information Class) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab

på forhånd tak :)
Avatar billede andersenph Nybegynder
01. juli 2004 - 10:36 #1
Kigger på den med det samme....
Avatar billede andersenph Nybegynder
01. juli 2004 - 10:45 #2
Du har en masse kørende, men ikke noget virus eller spyware.

Jeg kan ikke finde noget negativt på Mass downloader, så den er sikkert også god nok.
Avatar billede hapsdude Nybegynder
01. juli 2004 - 10:45 #3
wow det var godt nok hurtigt  :)
Avatar billede hapsdude Nybegynder
01. juli 2004 - 10:48 #4
Ok. Det lyder jo godt. Tak for den hurtige respons og selvfølgelig også svaret  :D
Avatar billede andersenph Nybegynder
01. juli 2004 - 11:03 #5
Det var så lidt :O)
Og jeg takker for point
Avatar billede serverservice Praktikant
03. juli 2004 - 17:46 #6