Avatar billede joergensenmartin Juniormester
27. juni 2004 - 10:56 Der er 1 løsning

lukning af porte

Når jeg laver en sikkerhedsscan på sygate.com kan jeg se at port 22 80 110 8080 står åbne + 21 og 113 er lukkede men ikke i stealthmode kan jeg lukke disse porte eller lave dem til stealth.
Jeg har prøvet med bade zonealarm og sygate men resultatet er det samme.
Et lille side spørgsmål, jeg har hørt fra en der har forstand på den slags at symantec internet security (eller den firewall der er med i pakken) er den bedste.
selv om han kender ip'en på en computer kan han ikke engang pinge den. Er der noget om det eller vil han bare have mig til at vælge en firewall der er nem at omgå så han kan få adgang hvis han vil?
Avatar billede joergensenmartin Juniormester
02. december 2004 - 17:31 #1
nå ikke