Avatar billede kimbruun Nybegynder
15. juni 2004 - 21:06 Der er 4 kommentarer

USB-lydkort med irriterende problem

Mit Maya 44USB har fire udgange 2 x L&R også kaldet Analog Out 1, 2, 3 & 4.
Jeg vil gerne have (samme) output på alle fire kanaler, men kan kun få det på to.
Hvordan (hulen) får jeg hul igennem på de sidste to?
Avatar billede milter Ekspert
16. juni 2004 - 20:38 #1
Se nedenstående link. Det ser ud til, at din Maya kun understøtter 4 kanaler sammen med bestemte lydprogrammer for øjeblikket, og at en WDM-driver til fire kanaler er blevet udsat på ubestemt tid.

http://www.audiotrack.co.kr/spboard/board.cgi?id=USER&action=view&gul=2162&page=3&go_cnt=0
Avatar billede kimbruun Nybegynder
16. juni 2004 - 20:54 #2
Jeg bruger Sonar 3 Producer Edition fra Cakewalk som, ifølge Audiotrak selv, skulle være understøttet. Bruger da også de foreskrevne ASIO drivere. Men jeg har fundet en teknisk løsning med nogle dobbeltstik, som oven i købet gav mig en mulighed for noget andet som jeg slet ikke havde tænkt på.

Skriv hvor meget du mener dit svar er værd - du må have brugt tid i forummet og jeg skal dele rundhåndet ud af mine point. :-)
Avatar billede milter Ekspert
16. juni 2004 - 22:02 #3
Tak, men jeg synes, du skal beholde pointene. Du løste jo selv problemet. Desuden gjorde jeg det faktisk ikke for pointenes skyld, men fordi jeg selv har fundet svar på mange af mine lydproblemer i diverse fora. Mit svar var ment som et forsøg på at give lidt igen af, hvad jeg har fundet ud af under mine søgninger.
Avatar billede kimbruun Nybegynder
16. juni 2004 - 22:27 #4
OK - men tak for din tid så. Det er sjældent at møde uselvisk hjælpsomhed nu om dage.... :-)