Avatar billede silickon Nybegynder
12. juni 2004 - 15:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke afspille wmv filer i Winamp.

Hej.

Jeg formaterede min computer, og derefter kunne jeg ikke afspille wmv filer i Winamp. Jeg kan godt afspille dem i Media Player, men når jeg vil afspille sangen i Winamp sker der ikke noget.
Før jeg formaterede kunne jeg godt afspille dem i Winamp.

Hvad kan der være galt??
Avatar billede izemate Nybegynder
12. juni 2004 - 15:44 #1
hvad version af winamp bruger du ??
Avatar billede silickon Nybegynder
12. juni 2004 - 16:47 #2
Hov.. det skulle jeg nok også lige have sagt.
Jeg brugte det nyeste, tror det hedder Winamp 5.0.3, så da jeg så det ikke virkede tænkte jeg det nok var Winamp versionen den var galt med. Så afinstallerede jeg det, og fjernede alt Winamp, og hentede Winamp 2.91, og der virker det heller ikke.
Det er Winamp 2.91 jeg har installeret lige nu.
Avatar billede izemate Nybegynder
12. juni 2004 - 18:31 #3
Prøv at gå ind under preferences og under setup vælger du file types og så ser du om WMA er markeret..

<\\izemate
Avatar billede silickon Nybegynder
12. juni 2004 - 18:34 #4
Skal lige undskylde jeg skrev "wmv" i mit spørgsmål, jeg mente selvfølgelig wma.

WMA er markeret inde i Preferences, alle filtyperne derinde er markeret.
Avatar billede izemate Nybegynder
12. juni 2004 - 18:48 #5
hmm er det kun 1 bestemt fil eller har du prøvet med flere wma filer ?
For hvis den står på listen så burde den også kunne spille den og det kan versionen også bruger selv 2.78 og den virker fint med wma

<\\izemate
Avatar billede silickon Nybegynder
12. juni 2004 - 19:34 #6
Det er alle wma filer.
Ved godt at 2.91 burde virke... for har brugt Winamp i flere år, og har aldrig haft problemer med wma.
Kan det ikke være Media Player indstillingerne der gør så det kun er Media Player der kan afspille dem?
Avatar billede ennos Nybegynder
08. februar 2005 - 14:56 #7
Har selv samme problem pt.

WMA stinker big time!
Avatar billede silickon Nybegynder
08. april 2007 - 11:19 #8
Jeg er ved at lukke alle de gamle spørgsmål.