Avatar billede fqthjoe Nybegynder
08. juni 2004 - 21:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

online tutorials designer

Er der nogle der  kender et site hvor man kan køre en eller flere artikler igennem og lære grundstene i designerdele.
Har søgt på google, men synes det er svært at overskue. Så måke en lige har et link ?
vh
thjoe
Avatar billede noteshotline Nybegynder
08. juni 2004 - 21:59 #1
Hej prøv lige denne: http://www.noteslinks.com/toolbar/

Så har man meget om notes i sin IE Toolbar

/Hans Holt
Avatar billede lrh Nybegynder
09. juni 2004 - 08:35 #2
Prøv at se på:
http://www-106.ibm.com/developerworks/lotus/training/
under punktet Tutorials. Der er mange guldkorn i mellem...
Avatar billede pr0gm4n Nybegynder
09. juni 2004 - 22:56 #3
--> Hans, den toolbar ser spændende ud. Ved du positivt at den ikke indeholde noget 'grimt' iform af hijack eller spyware?
Avatar billede noteshotline Nybegynder
10. juni 2004 - 01:25 #4
Jeg kører med den på flere maskiner og jeg har ikke observeret noget - du kan jo installere en eller flere spyware testere og derefter denne toolbar.

/Hans Hoplt