Avatar billede exalto Nybegynder
05. juni 2004 - 13:16 Der er 4 kommentarer

Vindue åbner hver gang jeg starter WinXPP

Hej
Hver gang jeg starter min pc med Win XPP, åbner én af mine mapper (C:\Programmer\ATI). Jeg kan ikke se den i "Start".
Hvordan slipper jeg af med at den åbner automatisk hver gang jeg booter min pc?
Avatar billede cp1 Nybegynder
05. juni 2004 - 13:26 #1
Åbn stifinder --> funktioner --> mappeindstillinger --> vis --> fjern flueben i "gendan tidligere mappevinduer ved logon" --> vælg ok
Avatar billede cp1 Nybegynder
05. juni 2004 - 13:30 #2
Avatar billede cp1 Nybegynder
05. juni 2004 - 14:00 #3
du ka osse i Startmenu --> kør , skrive, msconfig , og kigge under fanebladet , start , se om den sq være der
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. juni 2004 - 13:58 #4
For at supplere ovenstående råd fra cp1, kan jeg fortælle at du efter al sandsynlighed finder et link i msconfig|start som peger på et ikke eksisterende program i C:\Programmer\ATI. Når xp ikke kan finde programmet, åbner den istedet mappen.