Avatar billede drinkit Praktikant
26. maj 2004 - 17:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sagt om eksperten!

Jeg skal først og fremmest undskylde, at jeg ikke har checket om der er postet et foreslag magen til dette, til at starte med!
Men under "Sagt om eksperten" i højre side, der skal i nok bruge noget wordwrap eller noget i den stil, da man ikke kan læse hvad folk har sagt om eksperten.
Når folk har skrevet en sætning, der er længere end 30 tegn, kan man ikke læse resten.
Det er en lille dum fejl, som skal rettes :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. maj 2004 - 19:03 #1
det er yderst sjældent at jeg ser den rubrik, men du har ret, det virker tåbeligt.
Mon ikke det bare er en bagatel i programmeringen der skal rettes.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. maj 2004 - 21:17 #2
Det er en sammensværgelse.. regeringen er involveret..
Jeg synes ikke at den boks har nogen speciel værdi, så den har jeg deaktiveret..

Men en fejl, er en fejl :-)
Avatar billede drinkit Praktikant
26. maj 2004 - 22:06 #3
hmm. whatever :D
Avatar billede drinkit Praktikant
06. juli 2004 - 15:38 #4
lukket - ingen respons i lang tid :P