Avatar billede boaklemmesen Nybegynder
10. maj 2004 - 15:08 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvad for Anti virus og firewall skal jeg bruge og hvad er bedst.

Hejsa.
Det er første gang jeg prøver denne services.
Jeg vil gerne høre om der er nogen der kan fortælle mig hvad for et anti virus program, og hvad for en firewall i syntes der er bedst.
Jeg har Norton personal firewall, og Norton Anti virus 2004.
På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede mc_goblen Praktikant
10. maj 2004 - 15:18 #1
Hvis du allerede ligger inde med Norton vil jeg aboulut ikke anbefale dig at anskaffe andet!

Men hvad har du af krav? Til pris osv? - Og hvor mange maskiner skal det dække?! - og skal der være support for servere?
Avatar billede dinkie Nybegynder
10. maj 2004 - 15:19 #2
Lige så mange proukter der er - lige så mange svar kan du regne med. Der er ikke nogen endegyldigt svar på dit spm.

Symantecs software er skam ganske udemærket (er dog ikke selv sååååå vild med det). Det der er vigtigst er at du synes at computeren performer som du ønsker og at du hele tiden sørger for at holde din maskine (windows update) og din antivirus opdateret med de seneste versioner.
Avatar billede elmostar Nybegynder
10. maj 2004 - 15:22 #3
Hejsa.
Jeg er selv helt ny herinde, men kan dog uden videre se, at du er ganske fornuftigt kørende *S*
Avatar billede elmostar Nybegynder
10. maj 2004 - 15:25 #4
Men der er jo mange flere programmer som du bør kigge nøje på.

Se her - http://www.eksperten.dk/artikler/144
Avatar billede mc_goblen Praktikant
10. maj 2004 - 15:26 #5
Præcis som dinkie siger, du kan regne med rigtig mange svar på dit spørgsmål, men ligger du allerede inde med en ny firewall og antivirus (som Norton 2004), kan jeg ikke se nogen grund til at bruge penge på at skifte...

Men der findes selvfølgelig også forskellige freeware programmer. Såsom den alm. udgave af ZoneAlarm. (Firewall)
Avatar billede boaklemmesen Nybegynder
10. maj 2004 - 15:26 #6
Jeg siger tak.
Hvordan giver man point og lukker spørgsmålet.
Bo.
Avatar billede boaklemmesen Nybegynder
10. maj 2004 - 15:28 #7
Om igen.
Jeg siger tak til alle svar, jeg tror nok jeg allerede har fået svar på spørgsmålet.
Tusindtak alle sammen.
Bo.
Avatar billede elmostar Nybegynder
10. maj 2004 - 15:34 #8
Du skal vidst nok bede om svar fra dem du vil give point tror jeg. Og bagefter skal du acceptere det/dem *S*
Avatar billede elmostar Nybegynder
10. maj 2004 - 15:36 #9
Jeg får selv lidt hjælp til at begå mig herinde.
Sidder hos min gode ven victor-1, hvis nogen skulle kende ham. Han siger det er sådan det foregår *S*
Avatar billede boaklemmesen Nybegynder
10. maj 2004 - 15:38 #10
Jeg ved ikke om jeg skal skrive et nyt spørgsmål til at få hjælp til at give point, enten er jeg dum eller også kan jeg bare ikke finde ud af det.
Bo.
Avatar billede mc_goblen Praktikant
10. maj 2004 - 15:39 #11
Eftersom kun boaklemmensen har lavet et svar (resten har kun kommenteret) er det kun ham du kan gi svar. Hvis ingen gir svar, og du ønsker at lukke spørgsmålet senere (da det måske ikke er blevet besvaret) kan du selv ligget et svar, og accepterer dig selv!

- God dag til alle!
Avatar billede elmostar Nybegynder
10. maj 2004 - 15:50 #12
http://expfaq.1go.dk/
Det her har jeg selv lige fået som en slags hjælp til selvhjælp. Der kan du direkte læse dig til hvordan du skal forholde dig.
Jeg smider hermed mit svar *S*
Avatar billede elmostar Nybegynder
10. maj 2004 - 16:08 #13
Velbekomme :(