Avatar billede galgevangen Nybegynder
14. april 2004 - 21:38 Der er 6 kommentarer

Vurdering af ungdoms.frac.dk

Hej Eksperter!

Jeg vil da bare lige høre jeres mening om www.ungdoms.frac.dk - det er en ny hjemmeside (lavet her i påsken), og jeg har aldrig lavet hjemmeside før.

Hilsen Jesper
Avatar billede thedeathart Nybegynder
14. april 2004 - 21:47 #1
hmm, for lang loade tid, pga. billederne..

hvidt på sølv er ikke særlig godt, brug sort istedet.

den 2 farvede menu (knapperne) er svær at læse.. så det er ikke en særlig god ide.

banneret er for stort, gør den mindre lodret..

og IGEN... Standarten for opløsningen på websider er altså 1024 x 756..
så din side er ALT for STOR..
Det skal laves om !

Men ellers god, overskuelig, og farvene passer ind i hinanden, altså ikke for mange kontraster
Avatar billede cob Nybegynder
14. april 2004 - 21:47 #2
den holder i hvert fald ikke i 1280x1024 eller i 800x600 for den sags skyld - du skal nok lære at arbejde med procenter i nogle af dine rammer....
Avatar billede thedeathart Nybegynder
14. april 2004 - 21:48 #3
men btw. Fjerne "Template One" by Design-4-you som titel

alle kan jo se at du ikke har lavet designet selv..
Avatar billede thedeathart Nybegynder
14. april 2004 - 21:49 #4
måske skulle du få dig din egen gæstebog, nu da frac.dk har mysql/php support..

ville være lidt sejere end at bruge en fra newbie.dk
Avatar billede galgevangen Nybegynder
14. april 2004 - 22:52 #5
Fint nok med kommentaren til opløsning, men havde ikke selv lagt mærke til det da min skærm jo kører med "den rigtige opløsning" og derfor stod pænt på siden, men da jeg ændrede opløsningen, stod det hele pludselig hulter til bulter.. Men hvordan ændrer jeg så egentlig opløsningen så det passer ind på alles comp. - er det en lille detalje eller kræver det en større operation??
Prøv evt at se på siden igen! Har lavet opløsningen anderledes så den passer i opløsningen 1152 gange 864 pixel ( Men nu ikke længere i 1024 gange 768 pixel, som min skærm er sat til ).
Håber virkelig nogen kan hjælpe med dette problem!
Avatar billede galgevangen Nybegynder
15. april 2004 - 06:54 #6
Jeg har prøvet at rode lidt med opløsning osv. men kan ikke lige få noget som helst til at passe.. Hver gang siden passer til den ene opløsning, går det galt med en anden.
Er der en der vil hjælpe med at sætte siden op?? Kan sende filerne evt.

Med venlig hilsen
Jesper