Avatar billede galgevangen Nybegynder
14. april 2004 - 21:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ang. cigarstik til bærbar comp?

Hej!
Håber det er det rigtige sted jeg spørger!

Jeg er kommet i den situation at jeg skal bruge min bærbare "i marken" så at sige - i hvert fald et sted, hvor det er umuligt at lade op via en stikkontakt.
Jeg vil så høre, om der er nogen, der ved, om man kan købe en oplader som kan sættes i cigarettænderen i bilen - ligesom man kan gøre med mobiltelefonen - altså bare til den bærbare?

Med venlig hilsen
Jesper
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2004 - 21:26 #1
http://frip.dk/hotpop/PNOTEAC75-EC.gif

APC Air/Auto DC to AC Adapter, 75VA/75W, Input 10.8V -> 15.8 DCV/Output 240V Interface Port.
Denne autoadapter benytter det eksisterende AC-adapter.

Features:
Beskyttelse ved lavt batteriladningsniveau: Statusindikatoren skifter farve fra grøn til rød, når køretøjets batterispænding falder under 11,5 volt. Denne funktion giver brugeren nok tid tilsikkert at slukke for det tilsluttede udstyr og frakobleDer er indbygget beskyttelse mod strømudfald.
Avatar billede galgevangen Nybegynder
14. april 2004 - 21:43 #2
tak - ved du hvor man kan købe den??
Avatar billede smikkel Nybegynder
15. april 2004 - 08:00 #3
Avatar billede webmasterdk Praktikant
15. april 2004 - 14:26 #4
Jeg har selv den som smikkel anbefaler..
Den virker fint..