Avatar billede galgevangen Nybegynder
14. april 2004 - 17:17 Der er 6 kommentarer

Hvordan sætter man en mailingliste på sin hjemmeside?

Jeg har lavet en hjemmeside, hvor jeg gerne vil have en form for mailingliste, som besøgende kan tilmelde sig. Hvor finder jeg sådan en??
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. april 2004 - 17:19 #1
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. april 2004 - 17:19 #2
Avatar billede jagtjensen Nybegynder
14. april 2004 - 20:40 #3
Hvis du har asp ligger der en mailliste her http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=587
bruger den selv uden problemer og er nem at sætte op
Avatar billede galgevangen Nybegynder
14. april 2004 - 21:41 #4
Er rimelig grøn indenfor hjemmesidedesign, så hvad er asp??
Avatar billede jagtjensen Nybegynder
15. april 2004 - 16:01 #5
Du kan se hos din udbyder om de understøtter Asp (Active Server Pages)
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. april 2004 - 16:10 #6
Med eks. mailinglist.dk der skal du ikke vide alt om php/asp, der smider du bare en lille kode på, så virker det. Og alt er via interface.