Avatar billede Slettet bruger
13. april 2004 - 19:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

problemer med at afinstallere spywareBlaster version 2.6.1

Hej

SpywareBlaster version 2.6.1 blev ikke fjernet i tilføj/fjern
jeg har stadig to filer som jeg ikke kan komme af med, hvordan fjerner jeg dem så jeg kan installere den nye version 3.0

1,19MB C:\programmer\spywareblaster
1,21MB spywareblaster.exe,ssave0.sss, sslist.sss
Avatar billede andersenph Nybegynder
13. april 2004 - 19:48 #1
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2004 - 20:15 #2
Hmm DrDelete kenner ikke lige det program? tror måske der er sket fordi jeg ikke fik lukkede SpywareBlaster inden jeg fjernet det i tilføj/fjern? er der ikke en måde man kan få de to filer op i tilføj/fjern igen???
Avatar billede andersenph Nybegynder
13. april 2004 - 21:41 #3
Har du prøvet at finde dem i start -> søg og slette dem?
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2004 - 18:41 #4
yep jeg har fundet dem i søg, og faktisk kunne jeg godt slette dem, tror du det er nødvendigt gå i reg. og fjerne evt. rasten inden jeg installere den nye version af SpywareBlaster?
Avatar billede andersenph Nybegynder
14. april 2004 - 19:17 #5
Det kan aldrig skade, men jeg tror ikke det er nødvendigt
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2004 - 23:26 #6
Jeg var aligevel inden i reg. og fjerne nogen rester af SpywareBlaster men ved ikke om jeg også skal fjerne den her, prøver lige at tegne den>
  __
+[__] SpywareBlaster

ab(standard)  REG_SZ  (værdien er ikke defineret)
Avatar billede andersenph Nybegynder
15. april 2004 - 17:35 #7
Jeg må blive dig svar skyldig. Jeg ved det ikke...
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2004 - 22:04 #8
Hej igen, ville lige sige jeg har fået fjernet alle rester af SpywareBlaster og har installeret den nye version, yep og det virker nu.

Tak for hjælpen

Hrenczuk
Avatar billede andersenph Nybegynder
15. april 2004 - 22:06 #9
Det var så lidt og tak for point :O)