Avatar billede nca Juniormester
11. april 2004 - 10:38 Der er 1 løsning

Validate af formmail

Jeg har en hjemmeside hostet hos Tiscali.
Hvis jeg vil bruge formmail, er jeg nødt til at bruge den indbyggede formmail. Det er OK med mig, da jeg overhovedet ikke har forstand på PHP.
Formmailen kaldes på flg. måde:
<form method=POST action="http://formmail.tiscali.dk/FormMail" onsubmit="return FrontPage_Form1_Validator(this)" language="JavaScript" name="FrontPage_Form1">
Virker fint!!
Inden jeg poster formmailen, ønsker jeg at checke for tomme felter og korrekt e-mail adresse.
Jeg har tilrettet en funktion fra nettet og det virker også godt.
Den kaldes på flg måde:
<form method=GET action="mailhunde.htm" onsubmit="return validateForm(this)">

Problemet:
Jeg kan ikke både kontrollere og sende formmailen. Kun én af tingene bliver udført.

Hvorledes skal jeg flette disse 2 linjer sammen til én??
Avatar billede nca Juniormester
12. april 2004 - 10:34 #1
Løsningen var i første linje at slette alt fra og med onsubmit og indsætte fra anden linjen fra og med onsubmit