Avatar billede jones279 Nybegynder
10. april 2004 - 20:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Table lag i dreamweaver

eg har fået lavet noget design fra en... Og så har jeg fået 2 billeder til henholdsvis højre og venstre side... Men... Jeg skal have selve siden til at gå halvt udover de kanter... Hun siger at hun har hørt at der er en funktion med at arbejde i lag med tables i dreamweaver...

Nogen der ved hvor den ligger og hvordan man bruger den!?!?... Jeg skal have lavet en højre og venstre table og så i midten skal der være en bred table (der skifter bredde alt efter antal px på skærmen) den brede table skal gå halvt udover den højre og venstre.... Hvordan gør man det?!

Et evt kode eksempel ville være neat!
Avatar billede webbygger Nybegynder
10. april 2004 - 23:03 #1
Avatar billede jones279 Nybegynder
10. april 2004 - 23:20 #2
Nej... Hvis du nu laver de to sider blive gentaget men lader den i midten være samme størrelser (altså evt ikke som baggrund) og så lader den table i midten ryge ud over de 2 i siderne, så midten ryger ud over begge kanterne men man kan stadig se kanterne... Det er lidt svært at forstå :)...
Avatar billede jones279 Nybegynder
10. april 2004 - 23:40 #3
Jeg har selv fundet ud af det... Der var en layers knap under common...