Avatar billede maagenmedtyndmave Nybegynder
05. april 2004 - 23:36 Der er 12 kommentarer

Der kommer ingen billeder på min HP

Hejsa....... Jeg er ved og lave en HP og hvad skal der selvfølgelig være på en HP.... Billeder...

Jeg kan fint uploade billederne så de kan ses på min pc men de kommer ikke på siden hvis jeg hopper på den fra en anden pc ligesom baggrunds musikken heller ikke kommer med på en anden pc!

Hvad gør jeg forkert???

Ps. Nogle af billederne kommer frem på en anden pc men ikke dem alle
Avatar billede cdc Novice
05. april 2004 - 23:38 #1
er du sikker på at stien til billederne er riktig og evnt. ikke peger ned på din egen harddisc
Avatar billede weaponx Nybegynder
05. april 2004 - 23:40 #2
hvilken webserver bruger du?
Avatar billede maagenmedtyndmave Nybegynder
05. april 2004 - 23:41 #3
Ja det er jeg... Troede først at den ikke kunne læse de filer der indeholdt Æ,ø og å så jeg prøvede og ændre filnavne men det hjalp ikke
Avatar billede maagenmedtyndmave Nybegynder
05. april 2004 - 23:41 #4
Tele2's webserver
Avatar billede maagenmedtyndmave Nybegynder
05. april 2004 - 23:43 #5
Skal lige indskyde at jeg er ret ny på området så ikke noget med de der "fine" ord ;-)
Avatar billede hcma Novice
05. april 2004 - 23:46 #6
har du checket for STORE bogstaver og mellemrum, filtype o.s.v. ??
Har du et link??
Avatar billede maagenmedtyndmave Nybegynder
05. april 2004 - 23:51 #7
Ej nu er det lige man sidder og føler sig godt dum... Måske man skulle huske og uploade alle billederne for at de kommer med på siden....

Jeg beklager meget at jeg har ulejliget jer
Avatar billede maagenmedtyndmave Nybegynder
05. april 2004 - 23:51 #8
men hvem skal så ha de point???
Avatar billede hcma Novice
05. april 2004 - 23:54 #9
ikke nogle til mig
Avatar billede cdc Novice
05. april 2004 - 23:55 #10
svar selv og giv dem til dig selv :o)
Avatar billede maagenmedtyndmave Nybegynder
05. april 2004 - 23:56 #11
Ok fair nok...hehe
Avatar billede weaponx Nybegynder
05. april 2004 - 23:58 #12
enig :) du løste jo selv problemet