Avatar billede svenne182 Nybegynder
04. april 2004 - 17:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp med Dreamweaver - 3

hjæælp mig!!

Jeg bruger Dreamweaver til at lave hp med og jeg er rendt ind i nogle små ting som jeg ikke lige kan hitte ud af.

alle siderne skal være som denne: http://www.danishsouvenir.dk/billeder/01.JPG

altså URL'en i "Adresse" skal kun være http://www.danishsouvenir.dk og i procesbaren og i toppen af IE skal der henholdsvis stå

Danish Souvenir - The Music
Danish Souvenir - The Band
osv. osv.

det skal ikke som dette eksempel: http://www.danishsouvenir.dk/billeder/02.JPG
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
04. april 2004 - 21:42 #1
sp 1)

Titel ændres under [Modify] - [Page Properties. Husk at gøre det på alle din sider.

sp 2)

Url´en adressen skyldes at du ikke kalder mainframen, men en del frame.

:-) karsten_larsen
Avatar billede svenne182 Nybegynder
04. april 2004 - 22:07 #2
Jeg har skrevet titler på alle siderne, men det hjælper ikke... hvad mener du med:

"Url´en adressen skyldes at du ikke kalder mainframen, men en del frame." ??
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
05. april 2004 - 18:41 #3
....UntitledFrameset-14.htm ser det ud til at du kalder fra din flash på introsiden, var det ikke bedre at droppe den ...alle synes det er irriterende.

I din framesæt har du til at stå: <title>Untitled Document</title>  her sætter du din tekst ind på sitet.

Det virker som du ikke helt har organiseret din frame opsætning
Avatar billede svenne182 Nybegynder
06. april 2004 - 11:49 #4
Jeg er helt nybegynder til det med frames og hjemmeside-lavning i det hele taget, så jeg ved ikke helt hvad du snakker om fotograf. Fandt bare ud af at man kunne lave menuen så den ikke flyttede sig, så det gjorde jeg..
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
06. april 2004 - 12:05 #5
ups ....ja, så er der kun een vej http://www.html.dk

Du er med andre ord nødsaget til at lære lidt om det, ellers går det slet ikke med hjælp herfra.
Avatar billede svenne182 Nybegynder
07. april 2004 - 17:57 #6
Nu har jeg selv fundet ud af at lave titlen til Danish Souvenir, og det er godt nok lige her til at starte med, men der er stadig det problem med at der står ....dk/main_frameset.htm i slutningen af URL'en ... hvordan får man det væk ?
Avatar billede svenne182 Nybegynder
16. april 2004 - 15:34 #7
lukker spg.