Avatar billede riversen Nybegynder
02. april 2004 - 19:29 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

print af source i farver

Det kan da ikke passe, at man ikke kan printe source i farver fra dreamweaver eller hur?
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2004 - 19:31 #1
Du kan prøve at omdøbe filen til .phps og uploade den - browse filen, og printe den side.

Eller printe sourcen vha. show_source(__FILE__); - funktionen.

Hvis altså du har adgang til en webserver. ;)
Avatar billede riversen Nybegynder
02. april 2004 - 19:32 #2
det skal være fra dreamweaver.
Avatar billede riversen Nybegynder
02. april 2004 - 19:33 #3
men det er altså ikke muligt så ?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
02. april 2004 - 20:33 #4
Nej det kan ikke lade sig gøre.

Læg et svar og behold dine points ;-)
Avatar billede bojohansen Nybegynder
02. april 2004 - 20:33 #5
Medmindre du tager et screen shot og printer det, meeeeeeeeeeeen...........
Avatar billede riversen Nybegynder
02. april 2004 - 22:13 #6
skuffende... det er godt nok dårligt.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
02. april 2004 - 22:18 #7
Dårligt??

Vil du til at sende din hjemmeside ud på papir??? ;-) *LOL*
Det er ret så unormalt at printe sin kode.
Du har jo kun mulighed for at ændre den på PC'en, det hjælper jo ikke så meget at bruge radere væske på papir............*ROLF*
Avatar billede riversen Nybegynder
03. april 2004 - 08:02 #8
Hvordan kan du udtale dig om hvad der er normalt og unormalt. Det er den første IDE jeg er stødt på, der ikke kan. Og uanset om det er unormalt, så er det trods alt rarere at læse koden i farver end sort/hvid, så ja, det er dårligt.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
03. april 2004 - 09:22 #9
Rolig riversen, det var ikke for at træde på DIG ;-)
Avatar billede riversen Nybegynder
03. april 2004 - 10:07 #10
jeg er rolig. Jeg spørger bare, hvordan du kan udtale dig om hvad der er normalt og unormalt.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
03. april 2004 - 10:39 #11
Ok, det har du ret i.
Hverken jeg eller andre kan udtale sig om hvad der er normalt eller unormalt.
Bukker og nejer, og siger pænt undskyld.
Avatar billede riversen Nybegynder
03. april 2004 - 10:40 #12
nemlig... det er fx meget normalt at udskrive til skoleopgaver, hvilket jeg skal bruge det til ;-)