Avatar billede lorax Nybegynder
28. marts 2004 - 12:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

logo til clan -|DoH|-

jeg har lige udgivet mit første rigtige design, mendet mangler et logo og det kanjeg ikke selv lave. Er der ikke en der kan gå ind på www.frip.dk/doh få lidt inspiration og se om man ikke kunne lave et banner der har lidt de samme farver som mine boxer (det der sølv noget). Det skulle gerne være noget med at der står -|Danes on Hunt|- i midten eller det må i selv vælge for hvad der passer bedst bare det enten er -|DoH|- , Danes on Hunt , -|Danes on Hunt|- eller noget der passer til vores klan.

på forhånd tak
Avatar billede lorax Nybegynder
28. marts 2004 - 17:08 #1
er der virkelig ingen der vil lave et logo? 770x100
Avatar billede Kengun Praktikant
29. marts 2004 - 12:21 #2
er det en CS clan?
Avatar billede Kengun Praktikant
29. marts 2004 - 12:23 #3
ja, det er det visst. ser det nu :)
Avatar billede Kengun Praktikant
29. marts 2004 - 12:53 #4
http://www.kengun.com/eksperten/482870.jpg - farve på teksten kan endres. mit klistermærke fjernes hvis du kan bruge banneret.
Avatar billede bill20 Nybegynder
29. marts 2004 - 12:59 #5
Avatar billede lorax Nybegynder
30. marts 2004 - 20:01 #6
jeg prøver dem lige imorgen tror jeg så kommer jeg med svar men hvis jeg accepterer fjerner i så det der perssen.dk og kengun?
Avatar billede Kengun Praktikant
30. marts 2004 - 21:11 #7
ja, som jeg skriver så fjerner jeg mit "klistermærke" hvis jeg får de points.
Avatar billede bill20 Nybegynder
30. marts 2004 - 22:34 #8
Ja de vil blive fjernet. Hvis du vælger et af vores.
*Bill
Avatar billede lorax Nybegynder
31. marts 2004 - 15:04 #9
jeg vil gerne have http://users.cybercity.dk/~bdc5392/danes%20on.jpg det her billede (dit første) giver du mig så ikke lige et link til billedet hvor det er uden "klistermærket"
Avatar billede bill20 Nybegynder
31. marts 2004 - 20:38 #10
Hej lorax
Så ligger det her. http://users.cybercity.dk/~bdc5392/danes%20on.jpg

Takker
Mvh
*Bill