Avatar billede fizker Nybegynder
24. marts 2004 - 18:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hælp login php

Jeg ved godt der er masser af srørgsmål og login..
men har problemmer at få stå måden hvordan det virker...

login skal virke på nogle sider med oprette bruger
og en admin control

Login med Mysql, cookie o.s.v
Avatar billede skwizie Nybegynder
24. marts 2004 - 18:08 #1
Er måden hvorpå det fungere eller er det koden du skal have hjælp til?
Avatar billede googolplex Novice
24. marts 2004 - 18:10 #2
Har du kigget her:

http://showsource.dk/php/?list=Login&sh=53e63e1471c1d38c726b12a099737570

Der er også forklaringer med.
Avatar billede fizker Nybegynder
24. marts 2004 - 18:22 #3
jeg kan forstillede man kan ligge en "kode script" ind på de sider hvor man skal bruge en kode.
og hvor man skal kun skrive den en gang...
Avatar billede skwizie Nybegynder
24. marts 2004 - 18:28 #4
det kan du godt lave med cookies, men jeg foreslå at du bruger sessions. Men grundformen i et login at man har en form hvori man indtastet brugernavn og kodeord. Dernæst bliver disse data sendt videre til et script som kontrollere det i en database. Er informationerne rigtige, ja så sætter den en session og redirecter til en anden side.
Avatar billede googolplex Novice
24. marts 2004 - 18:54 #5
Takker for point :)