Avatar billede hansgeist Nybegynder
24. marts 2004 - 08:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Åbne filer med endelsen .tpl som om det var .html filer

Hej

Jeg vil forsøge at ændre i nogle forum templates der ender på .tpl Det er nogenlunde almindelig html og det ville være fint både at kunne se code og design.

Er der noget jeg kan gøre for at få Dreamweaver MX til at åbne filerne som om det var almindelige html filer?

//hansgeist
Avatar billede bojohansen Nybegynder
24. marts 2004 - 08:33 #1
Edit -> Preferences -> File types / Editors -> læg nu .tpl ind her og DW som editor.
Avatar billede hansgeist Nybegynder
24. marts 2004 - 09:02 #2
Tusind tak. Jeg har prøvet og så åbner den kun koden, men jeg har lige nettop fundet denne udemærkede forklaring somm jeg gerne vil dele her hvis andre skulle få brug for noget lignende.

http://www.phpbb.com/kb/article.php?article_id=110