Avatar billede mohammed50 Nybegynder
23. marts 2004 - 13:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvad kræver det at installere dreaweaver

Hej
Jeg er igang med at installere dreaweaver, men den siger jeg mangler Office 2003 Multilingual User Interface Pack (BETA). Kan det virkelig være rigtigt at man skal have office 2003 for at installere den ? Jeg kører selv XP professional, og office premium 2000.
Avatar billede mohammed50 Nybegynder
23. marts 2004 - 13:59 #1
Ups forkert stavet, jeg mente dreamweaver
Avatar billede binderup Nybegynder
23. marts 2004 - 17:40 #2
Jeg har en licens til Studio MX 2004 og den har ikke bedt om det du beskriver - hvilken version af DW er det? Jeg har brugt DW siden version 2 og har ikke set det problem før
Avatar billede mohammed50 Nybegynder
23. marts 2004 - 18:17 #3
Det er dreamweaver 2004 MX, det er vidst den samme som din, men hvilken OS har du ?
Avatar billede binderup Nybegynder
23. marts 2004 - 18:21 #4
Jeg bruger også XP Pro, og har Office XP installeret (ikke 2003).

Du har ikke på et eller andet tidspunkt haft en beta af Office 2003 installeret? (Ikke at jeg kan se hvad den skulle bruges til for at få DW til at spille)
Avatar billede mohammed50 Nybegynder
23. marts 2004 - 18:28 #5
Jamen jeg har ikke office XP, jeg har office 2000 Premium
Avatar billede mohammed50 Nybegynder
23. marts 2004 - 18:33 #6
Det kan også være jeg skal have installeret nogle service packs
Avatar billede bojohansen Nybegynder
23. marts 2004 - 19:00 #7
Prøv lige at downloade en trial fra http://www.macromedia.com/software/dreamweaver/ og se om den gør det samme
Avatar billede mohammed50 Nybegynder
24. marts 2004 - 18:48 #8
JA, jeg fandt fejlen et andet sted, Det var en af mine der af en eller anden grund brugte et andet program til at åbne sig med end det den skulle. Da jeg lavede det om virkede det :)). Men tak for hjælpen. Hvad gør jeg med det her spørgsmål nu ?i kan komme med et svar så kan jeg lukke for det.
Avatar billede mohammed50 Nybegynder
24. marts 2004 - 18:49 #9
Jeg mente en af mine filer brugte et andet program til at åbne sig med, end det den skulle :))
Avatar billede bojohansen Nybegynder
24. marts 2004 - 19:35 #10
Det forstod jeg ikke lige, men det er også ligemeget.

Læg selv et svar, og accepter dig selv.
Avatar billede mohammed50 Nybegynder
24. marts 2004 - 19:49 #11
Svar