Avatar billede jettesn Nybegynder
22. marts 2004 - 10:54 Der er 4 kommentarer

Scrollbar til mac?

Hej

Er der nogen der har en kode til en scrollbar, der virker på både mac og pc?

Jette
Avatar billede n!nja Nybegynder
22. marts 2004 - 11:00 #1
Er ikke sikker på jeg forstår dit spørgsmål...
Avatar billede jettesn Nybegynder
22. marts 2004 - 11:05 #2
Jeg har lagt en scrollbar ind på min hjemmeside, men den virker ikke så godt på mac ( scriptet er oprindeligt lavet på pc). Så jeg vil gerne vide om der findes et script, hvor scrollbaren virker på mac?
Avatar billede n!nja Nybegynder
22. marts 2004 - 16:45 #3
Hmmm - er stadig ikke helt med.

Normalt styrer browseren om der er plads til indholdet på siden, og sætter så scroll på efter behov.

Kan du prøve at poste dit "scroll-script" så jeg kan se det?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
22. marts 2004 - 21:06 #4
Det er vel en CSS på scroll baren, så farverne kan defineres?