Avatar billede fatjay Nybegynder
21. marts 2004 - 12:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flytte ting?

Jeg er pt lige begyndt at arbejde i Dreamweaver efter at have arbejdet meget i Adobe golive. Men der er noget der virkelig irreterer mig, det er at jeg ikke kan rykke rundt med tingene på siden ( fx min index side), som jeg vil, jeg har fx lige lavet en flash button, som evt skal sidde lige midt på siden, men jeg kan ikke bare trække den derhen, hvad gør jeg  ( forkert)??
Avatar billede bojohansen Nybegynder
21. marts 2004 - 13:14 #1
Hvis du går i Layout oppe i Insert baren, klikker på Layout og så Draw Layout Cell.
Tegn en Layout Cell, klik på den og hold, flyt nu rundt med den.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
21. marts 2004 - 13:17 #2
Men om jeg vil anbefale det..........det er straks noget helt andet.
Lær heller hvordan man bygger en side op på den rigtige måde.

www.html.dk er et sted at starte